Reklamační podmínky
Reklamční řád prodej-levne.cz
Kupujícímu doporučujeme si při přebírce zboží odkontrolovat a případně poškozené zboží přepravou ihned sepsat zápis o škodě
Hlašení škody přepravce intime.cz : Tel: 246 092 912
Hlášení škody přepravce Fofrcz.cz Tel: 543213909
Reklamaci na poškození přepravou je potřeba uplatnit co nejdříve od převzetí výrobku.
Doporučení - Přepravní služba má ve svých smluvních obchodních podmínkách upozornění, že poškození přepravou i skrytá vada vzniklá přepravou je potřeba uplatnit do 48 hodin od převzetí zásilky. Požadavky přepravní služby jsou nafocení zboží a původního obalu, písemné uplatnění reklamace. Takto zaslané podklady přepošleme k uplatnění reklamace škody vzniklé přepravou. Reklamace můžete uplatnit na ronaldo@seznam.cz nebo písemně na René Kolář, Nesovice 27, 68333 602 00. Tel: 777072879
Nutné je uvést číslo zásilky, při poškození dopravou zápis o škodě, fotodokumentaci obalu a poškození zásilky.
V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, informuje zákazník prodávajícího výhradně písemně na e-mailronaldo@seznam.cz nebo na adresu: René Kolář, Nesovice 27, 68333 Vracené zboží, musí být nepoškozené a nepoužité. Jedná se o vrácení zboží spotřebitelem.
Od smlouvy nelze odstoupit u objednávky na IČ.
Zboží (balík) zašlete na adresu René Kolář, Nesovice 27 68333 , OKRES VÝŠKOV.
Osobní reklamace dohodou na telefonu 777072879.
Reklamace je potvrzena dnem, kdy jsou prodejci dodány následující doklady, sepsaná reklamace, označení vady, fotodokumentace poškozeného zboží a původního obalu. Reklamce Vám bude potvrzena a do 30 dní od potvrzení reklamace vyřízena.
Rozhodnutí reklamace Vám bude odesláno na e-mail spolu se zápisem o průběhu reklamace.
1) Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce záruční doby, která je uvedena u informací u zboží a která vychází ze záruční lhůty poskytované výrobcem. V připadě, že u výrobku není záruční list je záruční doba 2 roky dle zákona. Za záruční list je považován daňový doklad.
2) K reklamaci doporučujeme ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu (kopii faktury nebo paragonu) a seznam závad, které produkt vykazuje. Kupující při reklamaci předává prodávajícímu reklamované zboží úplné a čisté. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci přijmout, ale zamítnout.
Adresa pro případné zaslání reklamovaného zboží: Nábytek Neli - René Kolář, Nesovice 27, okres Výškov. Reklamaci je možné nahlásit telefonicky s následným písemným zasláním na adresu ronaldo@seznam.cz
3) Záruka se vztahuje pouze na závady vzniklé při běžném používání výrobku.
4)Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným nebo násilným zacházením s výrobky, neodbornými zásahy, nedodržením technických podmínek pro provozování a na vady vzniklé v důsledku oprav, které neprováděl prodávající nebo jím pověřená osoba. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací a přepravní společností, pouze může uplatnit reklamaci na vzniklou škodu.
5) Nárok na záruku nelze uplatnit, jestliže vady byly způsobeny vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající.
6) V rámci záruky a záruční opravy se nárokuje výhradně oprava výrobku, nikoli jeho vylepšení proti původnímu stavu.
7) U zlevněného zboží a zboží použitého se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží zlevněno, které vznikly v důsledku jeho používání či opotřebení.
8) Odstoupit od smlouvy lze bez udání důvodu do 14 dnů (SPOTŘEBITEL). Adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy je René Kolář, Nesovice 27, okr Výškov 68333 nebo ronaldo@seznam.cz
Zboží nesmí být nějak poškozené, upravované a používané.
9) Nově lze řešit reklamace dohodou mezi prodávajícím a kupujícím formou slevy na reklamovaném výrobku.
10) Jestliže je Vám zasláno jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce, zboží můžete vrátit do ze zákona do 14 dnů a budou Vám vráceny i náklady za dopravu zboží k prodejci.
V případě, že je obal zboží poškozen, kupující sepíše s přepravcem zápis o škodě.
V případě poškození zboží dopravou, zákazník sepíše reklamaci s popisem poškození a přiloží fotodokumentací poškozeného zboží a fotky původního obalu. Adresa pro zaslání: ronaldo@seznam.cz, René Kolář, Nesovice 27, Okr Výškov 68333. Jen dopis, ne zboží.
Zboží je pak vyžádáno na základě vyjádření k reklamaci.
Nefunkční a poškozené zboží: Sepsat důvod reklamace a v případě poškození zaslat foto na ronaldo@seznam.cz. Prodejce reklamaci vyhodnotí a rozhodne o zaslání případně likvidaci zboží.
Zboží z reklamace se zasílá až na žádost dodavatele.
Záruka na zboží pro spotřebitele je 24 měsíců, pro firmy 6 měsíců.
Upozornění, prodejce ručí za zásilku poškozenou přepravou ze zákona jen tehdy, pokud si kupující zvolí příplatek za zabalení objednaná v poznámce objednávky určené prodejci. Za tento příplatek se přepravní obal přizpůsobí požadavkům přepravce. Příplatek do 30 kg váhy je 50kč 60kg - 100kč.
Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.